დიზაინერი, სამოდელო სააგენტო “ლიკა ყაზბეგი”-ის და ბავშვთა Fasion Week-ის დამფუძნებელი ლიკა ყაზბეგი 7 დეკემბერს მის ყველაზე ცნობილ პროექტის, “წარმატებული ქალის” მეცხრე სეზონს “ბაბილო მიუზიკ ჰოლში” გამართავს. ამ სეზონში ქართველი დიზაინერი “წარმატებული ქალის” გარდა, პოდიუმზე “კომპანიის სახეს” წარადგენს.
“კვირა+” გაესაუბრა პროექტის ავტორს. ლიკა ყაზბეგმა გასამართ საღამოზე დაწვრილებით ისაუბრა.
“ჩემს პროექტებს შორის ეს ჩემი ყველაზე ცნობილი პროექტია, “წარმატებული ქალი პოდიუმზე” , რომლის მეცხრე სეზონი 7 დეკემბერს “ბაბილო მიუზიკ ჰოლშია” დაგეგმილი. ეს არ არის სტანდარტული პოდიუმი, აქ არ გამოდიან მოდელები. გამოდიან ქალები, რომლებმაც 30 წელს გადააბიჯეს და ვისაც საინტერესო ბიოგრაფია აქვს. ასევე, წარმატებულნი არიან თავიანთ პროფესიაში და რა თქმა უნდა, არიან მომხიბვლელები. ყოველ წელს დაახლოებით 20 ქალბატონი გამომყავს და გადავწყვიტე, მამაკაცებიც გამოვიდნენ ჩვენებაზე. პროექტს კონკურსის სახე არ აქვს და ძალიან ხშირად ბევრს ეშლება, ჩემს პროექტს “Fasion Week”- თან აიგივებენ. ტანსაცმელზე აქცენტს არ ვაკეთებ, ეს არის ჩვენება, სადაც საჭიროა ადამიანი გამოიყურებოდეს კარგად. აქცენტი პერსონაზეა გაკეთებული, რომელიც წარადგენს საკუთარ თავს. მონაწილის მიმართ ერთადერთი მოთხოვნაა, რომ არ დაკარგოს თავი და იყოს ის, ვინც არის. პოდიუმზე სრული თავისუფლებაა და ექსპრომტად მოსულ იდეებზე მაყურებელს სულ დადებითი რეაქცია აქვს”, – განაცხადა პროექტის ავტორმა.
ლიკა ყაზბეგმა წინა მოსამზადებელ პერიოდზეც ისაუბრა, სადაც დიზაინერი მონაწილეებს სიარულში ავარჯიშებს და მისი თქმით, ეს ყველაზე სასიამოვნო მომენტია, რომელიც შემდეგ ყველას ძალიან ენატრება.
“გვექნება წინამოსამზადებელი, ძალიან საინტერესო პროცესი. ეს არის ვარჯიში სიარულში. როგორც მოდელები ,ისე უნდა ვავარჯიშო და არიან ძალიან დამჯერები. შინაგანად ძლიერი, ლიდერი ქალები ამ პროცესში ბავშვებივით ხდებიან და ძალიან სახალისოა. ფოტოსესიების დროს პარტნიორობას, მსოფლიო დონის ფოტოგრაფი, ვანო ფიცხელაური გაგვიწევს. ასევე ჩვენი პარტნიორია ავთო მეტრეველი, რომელის სტუდიაშიც ჩატარდება ფოტოსესია. ეს პროექტი წლების წინ ჩემთვისაც ექსპერიმენტი იყო. მინდოდა, რაღაც ახალი გამეკეთებინა, უფრო გავზრდილიყავი და გადავწყვიტე, პოდიუმზე თაობა შემეცვალა. შემეცვალა ასევე პროფესია და პროფესონალი მოდელები ერთი დღით პოდიუმდან ჩამომეყვანა. ახლა, როგორც ჩანს, ჩემი მთელი რესურსი და მობილიზება ამ პროექტისკენ არის მიმართული. ეს პროექტი ძალიან მიყვარს და პირველ რიგში ვაყენებ”, – განაცხადა ლიკა ყაზბეგმა.
ლიკა ყაზბეგმა დაწვრილებით ილაპარაკა გაერთიანებაზე, სადაც სამი პროექტი ერთ პოდიუმზე ავა.
“7 დეკემბერს გაერთიანდება პროექტები: “წარმატებული ქალი პოდიუმზე” და “კომპანიის სახე”. რაც შეეხება “კომპანიის სახეს” ეს არის ჩვენება, სადაც გამოდიან სხვადასხვა კომპანიის სახეები, მარკეტინგისა და პიარმენეჯერები. ასევე დაემატება მესამე სიახლე, სადაც ჩვენებაზე მამაკაცები გამოვლენ. ამით გენდერულ ბალანსს დავიცავთ. მამაკაცების გამოსვლამ რამდენიმე წლის წინ საზოგადოების დიდი მოწონება დაიმსახურა და გადავწყვიტე, წელსაც გავიმეორო. თავის პროფესიაში წარმატებული მამაკაცები ძირითადად მსახიობები და ჟურნალისტები იქნებიან”, – აღნიშნა ლიკა ყაზბეგმა.
ლიკა ყაზბეგმა ასევე წლევანდელ მონაწილე ქალებზე ისაუბრა, რომლებსაც დიზაინერი საზოგადოებას სხვა ამპლუაში წარუდგენს.
“რაც შეეხება წლევანდელ ქალებს, გამომყავს: ექიმები, ლექტორები, პროფესორები, მომღერლები, მსახიობები, ფილოსოფოსი, ფსიქოლოგი, ასევე გამოვა საინტერესო პროფესიის ქალბატონი, რომელიც მფრინავია. სამხედრო პილოტი გოგონა, ეკა ქვრივიძე, რომელსაც რამდენიმე წელია სამხედრო ფორმა არ გაუხდია. კიდევ პოდიუმზე ნანა მამუკაშვილი ავა, რომელის ჰობიც ბაიკერობაა და პროფესიით ერთადერთი სასწრაფოს ქალი მძღოლია. ბაიკერ ქალბატონს ზედმეტ სახელად “ქალ შუმახერსაც” ეძახიან”, – განაცხადა ლიკა ყაზბეგმა.
სამოდელო სააგენტოს დამფუძნებელმა მომავალზეც ისაუბრა და აღნიშნა, რომ მისთვის ყველაზე საინტერესო პროექტი ჯერ არ განუხორციელებია და ახლო მომავალში მაყურებელი “შოკ დეფილეს” იხილავს.
“ყველაზე საინტერესო პროექტი, რაც ჩაფიქრებული მაქვს, ჯერ არ განმიხორციელებია. ეს არის “შოკ დეფილე”, სადაც სხვადასხვა პროფესიისა და ასაკის ადამიანს პოდიუმზე გამოვიყვან. მხოლოდ იმას გეტვით, რომ იქნებიან ცნობილი სახეები, დანარჩენს არ ვასაჯაროებ. “შოკ დეფილე” მის სახელს სრულიად გაამართლებს, რადგან მინდა გმოვიყვანო მრავალშვილიანი დედები, ახალგაზრდა ბებიები, რომელთა დანახვის დროს მაყურებელი ემოციას ვერ დამალავს. რთული წარმოსადგენია, მაგრამ დაახლოებით ორმოცამდე იდეა მაქვს. ვისაც იდეები გავანდე, ყველა სიამოვნებით დამთანხმდა და ეს, რა თქმა უნდა, ენერგიას, ენთუზიაზმს და სტიმულს გაძლევს, მაგრამ ყველაფერს ფინანსებიც სჭირდება, მარტო კრეატივით ფონს ვერ გახვალ. ყოველთვის ვამბობ, მუდმივი სპონსორი რომ მყავდეს, ჩვენებას ყოველ თვე გავაკეთებდი. შემდეგ სეზონზე საიუბილეო მეათე ჩვენება მექნება, იუბილე დიდი და გრანდიოზული მინდა გავაკეთო”, – დაასრულა ლიკა ყაზბეგმა.
სხვა სიახლეები