ბოლო დროს ბუნებრივი სილამაზის პოპულარიზაცია ძალიან მოდური გახდა. ქალთა მოდის ბიზნესში გაჩნდა ათასობით პლიუს ზომის მოდელი, რომლებმაც მსოფლიო მრგვალი ფორმებითა და ჭამისგან გაბედნიერებული თვალებით დაიპყრეს. ერთ-ერთი პირველი ბრენდი, რომელმაც რეკლამაში აბსოლუტურად ჩვეულებრივი ქალები ჩართო, Dove იყო.
“ეს იყო ახალი სიტყვა რეკლამაში,
იმიტომ რომ ბრენდმა საუბარი დაიწყო თავის მომხმარებლებთან მათივე ენაზე”, – ამბობს Dove-ის პიარ-მენეჯერი. მას შემდეგ სხვა რამდენიმე კომპანიამ, ფოტოგრაფმა და სხვადასხვა ინიციატორმა ჯგუფმა თავიანთ რეკლამაში არამოდელი ქალები ჩართეს.
თუ აქამდე საუბარი მხოლოდ ქალებზე იყო, ბრიტანულმა The Sun-მა გადაწყვიტა, რომ უსამართლობაა, როდესაც მამაკაცთა ტრუსების რეკლამაში დაკუნთული მოდელები პოზირებენ, ხოლო ამ ტრუსებს აბსოლუტურად განსხვავებული ადამიანები იცვამენ. რედაქციამ მოიწვია ოთხი კაცი და მოაწყო ფოტოსესია.
წყარო: http://www.ambebi.ge/