5 რეკლამის მაგალითი, როდესაც მარკეტოლოგები ზღვარს უდავოდ გადასცდნენ (ფოტოკოლაჟი)

171
SHARE

მთავარი თემა, რომლითაც მარკეტოლოგები მანიპულირებას ახდენენ – სექსია. ეროტიკა და სექსუალური დეტალები რეკლამისთვის მომგებიანი ვარიანტია, თუმცა ხშირად რეკლამის „ღმერთები“ ნორმის ზღვარს სცდებიან… ამ დროს მარკეტინგი აბსურდული ხდება…
13275936_1195100467196856_1889740066_n 13278008_1195100413863528_713412086_n 13296324_1195100397196863_1303426193_n 13278016_1195100390530197_337327160_n 13292977_1195100407196862_979414343_n

FB კომენტარები

კომენტარი