რეკლამები, რომელთა ტელევიზიით ჩვენება აიკრძალა (ვიდეო+18)

ყველასთვის ცნობილია ჭეშმარიტება, რომ „სექსი საუკეთესოდ იყიდება“, მაგრამ ზედმეტად პროვოკაციული ვიდეორგოლები, მომხმარებლების დაინტერესების ნაცვლად, მათ დაგაკარგვინებთ და უკურეაქციას გამოიწვევს. ნახეთ, რომელი რეკლამები აიკრძალა გადაჭარბებული გულახდილობის გამო.
პრეზერვატივი Naked
ავსტრალიელებმა ვერ იხილეს რეკლამა, როგორ არჩევენ სერფერი და მისი მეგობარი გოგო პრეზერვატივის ზომას. ავსტრალიური რეკლამის დეპარტამენტის წარმომადგენლებმა პრეზერვატივის დამამზადებელ კომპანიას გაუგზავნეს თხოვნა, წაეშალათ ვიდეორგოლიდან ყველა სექსუალური აქტი.


New Yorker — თეთრეული „Killer Lingerie”
ამ რეკლამას კი, რომელშიც ახალგაზრდა ქალს უმართლებს და ცოლად ხანშიშესულ მილიონერს მიჰყვება, აშშ-ში დღის შუქი არ ღირსებია.


დეზოდორანტი AXE
ნახეთ ვიდეორგოლი და მიხვდებით, რატომ აკრძალეს ეს რეკლამა.


თეთრეული Agent Provocateur
2009 წელს ეს ვიდეორგოლი მხოლოდ კინოთეატრში აჩვენეს და ის საუკეთესოდ აღიარეს. სატელევიზიო სივრცეში კი ეს რეკლამა ვერა და ვერ მოხვდა.


სათვალე Ihr Optiker
ვიდეორგოლი, რომელიც გერმანიაში აკრძალეს. მისი იდეა შემდგომში მდგომარეობს: ცუდი მხედველობის გამო გოგონამ ოდნავ ააცილა.


წყარო:https://funtime.ge

კომენტარები

სხვა სიახლეები