„პიცის კვირეული“  www.foodpanda.ge-ზე დასრულდა

“პიცა თაიმსი“ – ყველაზე მოთხოვნადი პიცერია თბილისში

„ფუდპანდა“ მომხმარებელს მარტივ და  უსაფრთხო არჩევანს სთავაზობს –  ყოველდღიურად ზრუნავს, რათა მომსახურება კიდევ უფრო სახალისო გახადოს.

11 ივნისს დაწყებული „პიცის კვირეული“  www.foodpanda.ge -ზე დასრულდა

1 კვირის განმავლობაში, „ფუდპანდა“-ს მომხმარებელს სასურველი და საყვარელი პიცის 20-50 პროცენტამდე ფასდაკლებით შეძენის შესაძლებლობა ჰქოდა. აქციის დასასრულს კი, შეკვეთის რაოდენობით ლიდერი პიცერია ფუდპანდასგან პეციალურ პრიზს დაიმსახურებდა.   ყველაზე მოთხოვნადი პიცერია თბილისში „პიცა თაიმსი“ გახდა. შეკვეთების გათვალისწინებით, როგორც ლიდერ  პიცერიას თბილისში კომპანიამ „კვირეულის პერიოდში ყველაზე მოთხოვნადი პიცერიის“ სერტიფიკატი და სპეციალური პრიზი გადასცა.

გაიგე რას ამბობს  ყველაზე საყვარელი პიცა თქვენზე! მასზე პასუხს აუცილებლად გაგცემენ პრომო-აქციაში მონაწილე პიცერიები „პიცა თაიმი“, პიცა მანია“, ექსპრეს პიცა“ და „პიცა კასა“. ამის გასაგებად კი  ეს ლინკი დაგეხმარებათ; http://www.foodpanda.ge/restaurants/index/cuisines/pizza-cuisine

„მარგარიტა“, „ალაკრემი“, „პეპერონი“, „პროშუტო – ფუნგი“, „სალიამი“, „მილანო“, „კვადრო ფორმაჯიო“, „კაპრიჩოზა“, „ფაბლიქ“, „ფუნგი“,”პროშუტო დი პარმა”, “კაპრეზე“,  „მარგერიტა“, “პარმიჯანა“, „პრატაიოლა“ და ა. შ. ეს ყველაფერი თქვენს გემოვნებასა და  უფრო მეტიც, თქვენზე მეტყველებს.  ცხარე, ტკბილი თუ ნახევრად ტკბილი სანელებლებითა და სუნელებით. მოკლედ, გაიგე რას ამბობს საყვარელი პიცა თქვეზე. არ გამოტოვოთ  www.foodpanda.ge-ზე  „პიცის კვირეული“ჩვენს მიერ გამოკითხულ ქალბატონების ფონზე აი, ეს მივიღეთ:

„მარგარიტა“ – სტაბილური ქალბატონი, უყვართ და პატივს სცემენ  ყველგან. მოსწონს სტაბილური და მშვიდი გარემო. არ უყვარს ხმაური და ქაოსი.

„კაპრიჩოზა“ – მოსწონს თავის გამოჩენა განსაკუთრებით იქ,  სადაც თავს ყურადღების ცენტრში ვერ გრძობს. ძირითადად,  ის  თავისი განსაკუთრებული გემოვნებით გამოირჩევა. უბრალოდ იცის სად რა მოიქმედოს თავის დასამკვიდრებლად.

“პარმიჯანა” – არ უყვარს ხალხმრავლობა. ის კომფორტულად თავს მხოლოდ ახლო მეგობრების გარემოცვაში გრძნობს. საკამრისია ზედმეტი გულგრილობა იგრძნობს, ტოვებს იმ ადგილს.

„ფაბლიქ“ – არ აინტერესებს  რას ფიქრობენ მასზე, მისთვის მთავარია თავად იყოს თავის თავში დარწმუნებული და იცნობდეს ყველას და ყველაფერს რაც მის გარშემოა.

„სალიამი“ – უყვარს ის, რაც მისთვის ხელმისაწვდომია. აფასებს ადამიანებს მხოლოდ მათი შესაძლებლობებიდან გამომდინარე.

პიცისგემრიელი ისტორიაკი ასეთია:

იტალიელები პიცას ნაციონალურ მონაპოვრად მიიჩნევენ. ჯერ კიდევ 1835 წელს ალექსანდრე დუიმა წერდა, რომ პიცაში ჩადებულია იტალიელი კაცის სიბრძნე და ეშმაკობა: პურის ნაჭრით, ოქროს ვაშლით (ანუ პომიდვრით), ნივრით, ზეთისხილითა და ხორცის პატარა ნაჭრით ადამიანს ვერ დაანაყრებ, მაგრამ თუ ყველაფერს ერთად „პიცად” შეკრავ, გენიალურ ნუგბარს მიიღებო. მე-19 საუკუნის ბოლოს იტალიის მეფე უმბერტო თავის მეუღლესთან, მარგარიტა სოვალთან ერთად ნეაპოლში ჩავიდა დასასვენებლად და გადაწყვიტა იქაური პიცა გაესინჯა. სახელგანთქმულმა პიცაილომ, რაფაელს ექსპოზიტომ, სამეფო ოჯახს სამნაირი პიცა მოუმზადა: ღორის ცხიმით, ყველითა და კამით; ნივრით, ზეთისხილითა და ტომატით; მესამე კი – იტალიური დროშის ფერებში. დედოფალი მარგარიტა აღფრთოვანდა მესამე პიცით და მის საპატივსაცემოდ ტომატით, ყველითა და რეჰანით მომზადებულ პიცას „მარგარიტა” ეწოდა, დღეს კი  ის ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული პიცაა არამარტო იტალიაში. იტალიელებს მიაჩნიათ, რომ პიცა ჯერ კიდევ ძველი რომის პერიოდში არსებობდა. თვითონ სახელწოდება პიცა მოდის იტალიური სიტყვებიდან „პიატო” – თეფში და „პიაცა” – მოედანი, ანუ მრგვალი და ბრტყელი. პიცა მართლაც ჰგავს დეკორატიულ თეფშს. პიცას მიირთმევდნენ როგორც უბრალო რომაელები ასევე პატრიციებიც

foodpanda  მომხმარებლის მოთხოვნებზე ორიენტირებული კომპანიაა, რომელიც ისეთი თანამედროვე ტექნოლოგიური სიახლის გამოყენებით, როგორიცაა მობილური აპლიკაცია, საკვების შეკვეთას ბევრად უფრო მარტივსა და  სახალისოს ხდის, რაც მომხმარებლის მაქსიმალურ კომფორტს განაპირობებს. გამარტივებული ფორმით 70-ზე მეტი კვების ობიექტიდან კერძების შეკვეთა და ადგილზე მიტანა თბილისის, ბათუმის,  ქუთაისის, მცხეთისა და რუსთავის მასშტაბით საიტის გარდა ( www.foodpanda.ge ) მობილური აპლიკაციის (iOS, Android, Windows Mobile) საშუალებითაც   შეგიძლიათ.   foodpanda, ონლაინ საკვების შეკვეთის სერვისი, რომელიც მსოფლიოს  45-ზე მეტ ქვეყანაშია. გერმანულმა ბრენდმა ქართულ ბაზარზე ოპერირება 2014 წლის მარტში დაიწყო. „ფუდპანდას“ სათავო ოფისი ბერლინში მდებარეობს, საიდანაც ყველა ქვეყნის საქმიანობის კოორდინირება ხორციელდება.

 

R

კომენტარები

სხვა სიახლეები