გეიშების დიეტა – მინუს 16 კილოგრამი 1 თვეში

400
SHARE

ცნობილია, რომ ამომავალი მზის ქვეყნის ქალბატონები განსაკუთრებული პარამეტრებით გამოირჩევიან. რაც არ უნდა ეძებოთ, მოქმედ და ფუმფულა გეიშას ვერ ნახავთ.
გთავაზობთ კვების სპეციალურ პროგრამას, რომელსაც გეიშები მისდევენ.
მიირთვით ხილი და უმი ბოსტნეული, სასურველია მეტი რაოდენობით ნარინჯისფერი და მწვანე შეფერილობის.
ნარინჯისფერი:
სტაფილო, ფორთოხალი, წიწაკა, ქლიავი, ხურმა, ატამი და გარგარი.
მწვანე:
სალათის ფოთოლი, მწვანე წიწაკა, პრასი, ნიახური, ოხრახუში, კამა, და სხვა.
ნუ გამორიცხავთ ცხიმს, რადგან მცენარეული ზეთი (ზეითუნის ან მზესუმზირის) დადებითად მოქმედებს ორგანიზმზე, ოღონდ დღეში ერთ ჩაის კოვზს ნუ გადააჭარბებთ. ცხადია არ უნდა დალიოთ, უბრალოდ მოასხით სალათებს.
უარი თქვით ხორცზე ან მცირე რაოდებით მიირთვით. სამაგიეროდ გემრიელად იკვებეთ თევზითა და სხვა ზღვის პროდუქტებით.
ყოველდღიური მენიუ კი ასე გამოიყურება:
მოხარშული ბრინჯი -300-400 გრამი
ბოსტნეული – 150-240 გრამი
ხილი – 270 გრამი
მოხარშული ლობიო – 60 გრამი
მოხარშული თევზი – 120 გრამი
რძე – 100 გრამი
მოხარშული კვერცხი – 1 ცალი
შაქარი – 2 ჩაის კოვზი
დიეტის მიმდინარეობისას 16 კილოგრამს დაიკლებთ, ოღონდ ერთი თვის განმავლობაში.
აუცილებლია ასევე მიიღოთ დღეში არანაკლებ ორი ლიტრი წყალი.

წყარო:http://www.ambebi.ge

FB კომენტარები

კომენტარი